The Three Corners Sunny Beach Resort**** Egipat • Hurgada • Hurgada

The Three Corners Sunny Beach Resort**** The Three Corners Sunny Beach Resort**** 0 The Three Corners Sunny Beach Resort**** 1 The Three Corners Sunny Beach Resort**** 2 The Three Corners Sunny Beach Resort**** 3 The Three Corners Sunny Beach Resort**** 4 The Three Corners Sunny Beach Resort**** 5
Thumb Thumb 0 Thumb 1 Thumb 2 Thumb 3 Thumb 4 Thumb 5

Informacije

The Three Corners Sunny Beach Resort**** se nalazi na 15 minuta vožnje od centra grada, na putu za El Gunu. Ima privatnu, veoma lepo uređenu, peščanu plažu, koralnog priobalja. Preporučuje se, pre svega, porodicama sa decom, zbog velikog dečijeg bazena sa akva parkom i toboganima, dečijeg kluba i programa animacije prilagođenog najmlađim gostima. Hotel ima brojne dodatne sadržaje: terene za mini golf, odbojku na pesku, vaterpolo, stoni tenis, fitnes, boćanje, aerobik, jogu, lekara po pozivu, prodavnice. Ima dva velika bazena, od kojih je jedan olimpijski. Osim glavnog restorana, gostima su na raspolaganju i restoran na plaži i a la carte restoran. Sobe su prostrane, sa terasom ili balkonom, sve su sa pogledom na more, LCD TV-om, telefonom, frižiderom, klimom, fenom i sefom. Smeštaj može biti u standardnim ili porodičnim sobama (porodične sobe su locirane u blizini dečijeg bazena i akva parka). Ishrana je na bazi all inclusive koncepta, koji podrazumeva tri glavna obroka, snekove, sladoled, espreso, kapućino, alkoholna i bezalkoholna pića domaće proizvodnje u neograničenim količinama. Posebno se plaća mini bar, uvozna alkoholna pića, sve vrste šampanjca i sveže ceđeni sokovi. 


CENOVNIK BR 1 6 NOĆI/8 DANA -  po osobi u evrima JEDINSTVENA CENA ARANŽMANA - avionski prevoz+smeštaj+takse+ transfer

Period boravka 30.01.
06.02.
06.02.
13.02.
13.02.
20.02.
20.02.
27.02.
27.02.
06.03.
06.03.
13.03.
13.03.
20.03.
20.03.
27.03.
Broj noćenja 6n/8d6n/8d6n/8d6n/8d6n/8d6n/8d6n/8d6n/8d
Standard soba 1/2395399399399399399399399
III odrasla osba385389389389389389389389
Standard soba 1/1459465465465465465465465
I dete (0 - 2 god)

5050505050505050
I dete  (2-16 god)

299299299299299299299299

                               U standardnoj sobi max 2 odraslih +1 dete, u porodicnoj sobi max 2 odrasle +2 deteta do 16 godina ili 3 odrasle osobe                                



CENOVNIK BR 2 13 NOĆI/15 DANA -  po osobi u evrima JEDINSTVENA CENA ARANŽMANA - avionski prevoz+smeštaj+takse+ transfer

Period boravka 30.01.
13.02.
06.02.
20.02.
13.02.
27.02.
20.02.
06.03.
27.02.
13.03.
06.03.
20.03.
13.03.
27.03.
Broj noćenja 13n/15d13n/15d13n/15d13n/15d13n/15d13n/15d13n/15d
Standard soba 1/2495499499499499499499
Standard soba 1/1635645645645645645645
III odrasla osoba479489489489489489489
I dete (0 - 2 god)

50505050505050
I dete  (2-16 god)

299299299299299299299
II dete (6-14 god)439439439439439449449

          U standardnoj sobi max 2 odraslih +1 dete, ili 3 odrasle osobe       


 Cene iz tabele su po osobi u evrima  Cene obuhvataju prevoz, smeštaj, transfer i aerodromske takse!  Sva plaćanja se vrše u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate  Putnici mogu da se odluče za vrstu usluge samo prilikom rezervacije aranžmana.  

 JEDINSTVENA CENA ARANŽMANA OBUHVATA:
prevoz avionom (u iznosu od 271/305 EUR – redovna linija) na relaciji Beograd –Hurgada– Beograd kompanijom Air Cairo
individualni transfer na relaciji aerodrom – smeštaj – aerodrom
aerodromske takse (u iznosu od 76 EUR, deca do 2 godine placaju 50 EUR) . Aerodromske takse se plaćaju u agenciji i podložne su promenama. Ukupna cena aerodromskih taksi obuhvata takse na beogradskom aerodromu, aerodromu u Hurgadi
smeštaj u hotelima na bazi izabrane usluge prema tabeli iz cenovnika (13 noćenja)
usluge predstavnika organizatora aranžmana ili ino-partnera na destinaciji
troškove organizacije i vođenja aranžmana
NAPOMENA ZA VIZU: Egipatska viza (25 US$ po pasošu) se ne naplaćuje do 30.04.2021. – važi samo za putnike koji imaju pasoš Republike Srbije. Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sami da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave.

CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:
Doplate za sobe sa pogledom na more, bungalove itd…
Fakultativne izlete koje u Hurgadi organizuje naš ino-partner.
međunarodno zdravstveno osiguranje za period boravka 15 dana (izdaje se u agenciji, osigurana suma je 30.000 €). Potrebne informacije mogu se dobiti u našoj poslovnici, ili putem telefona.
Osiguranje od otkaza ili prekida turistickog putovanja.Potrebne informacije mogu se dobiti u našoj poslovnici, ili putem telefona. PREPORUKA AGENCIJE JE DA PUTNIK POSEDUJE OBE VRSTE .
CENE ZA DECU: Važe samo uz dve punoplatežne osobe
‐ dete do 2 god. 50 EUR . Dete ove starosti nema sedište u avionu, ishranu, a ni krevet u hotelu.
‐ dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte, aerodromskih taksi i ima sedište u avionu, obroke i ostale usluge osim sopstvenog kreveta.
‐ dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni ležaj ili deli ležaj sa nekim. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja.
*POTVRDA REZERVACIJE HOTELA I AVIO KARTE SE DOBIJA 48 SATI PO UPLATI AKONTACIJE. U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na refundaciju celokupnog iznosa uplaćenog avansa ili mogućnost da bira neki drugi hotel.
SANITARNO – EPIDEMIOLOSKE MERE :
* VAŽNO * UKOLIKO IMATE TEMPERATURU PREKO 38C NEĆE VAM BITI DOZVOLJEN ULAZAK NA AERODROM I U AVION. PREPORUKA SVIM PUTNICIMA JE DA SE PONAŠAJU ODGOVORNO I NE KRETATI NA PUT SA SIMPTOMIMA BILO KAKVE RESPIRATORNE INFEKCIJE ILI POVIŠENOM TELESNOM TEMPERATUROM .
*Pre ukrcavanja u avion obavezno je popunjavanje formulara gde se traži da potvrdite da u prethodnih 14 dana niste bili u kontaktu sa osobama pozitivnim na virus SARS-COV-2 odnosno da li osećate određene tegobe (temperatura, kašalj, bol u grlu…), a svojim potpisom moraćete da potvrdite da se Republika Egipat neće smatrati odgovornom ukoliko tokom odmora pa do 14 dana nakon povratka u Republiku Srbiju budete pozitivni na virus SARS-COV-2.
*Egipat preuzima lekarsku brigu svih turista iz Srbije pozitivnih na korona virus.
*U avionu I na aerodormu u Beogradu I Hurgadi obavezno je nosenje zazsitnih maski. Temperatura ce biti merena pre ulaska u avion.
* SVE OSTALE MERE KOJE SE PREDUZIMAJU U HOTELU KOJI STE ODABRALI , BICE VAM PREDOCENE PRILIKOM PRIJAVLJIVANJA U HOTEL.
****Testiranje se zakazuje do 48h ranije, u Beogradu u zavodu za Biocide I medicinsku ekologiju.
Za testiranje u poslovnici agencije (ukoliko je prijavljen dovoljan broj putnika da se isto moze organizovati u poslovnici agencije), pored uplatnice na iznos od 6000,00 potrebno je platiti 500,00 rsd na licu mesta!
****Putnici se mogu testirati I na aerodromu u Hurgadi, po ceni od 30 dolara po putniku, s obavezom cekanja rezulatata testova u karantinu u hotelskoj sobi do izdavanja rezulatata ( do 48h od testiranja)
PUTNA DOKUMENTA: Na aerodromu je neophodno obaviti čekiranje, predaju prtljaga i pasošku kontrolu. Planirajte vreme za put do aerodroma, zbog mogućih zakašnjenja ( saobraćajne gužve, radova na putu i sl.). Agencija neće snositi odgovornost ukoliko putnik nije stigao zbog zakašnjenja u dolasku na aerodrom da se prijavi za let. Za te putnike primenjivaće se otkazne uzanse iz OPŠTIH USLOVA PUTOVANJA- kao da su odustali na dan polaska.
Od dokumentacije, sa sobom je potrebno poneti pasoš, koji mora biti vazeći još 6 meseci po povratku sa putovanja. Ponesite i vaučer, koji ste dobili u agenciji prilikom isplate svog aranžmana.
*Molimo putnike da provere validnost putnih isprava. Organizator putovanja ne snosi bilo kakvu odgovornost zbog neispravnog pasoša ili vize, niti je odgovoran ako pogranične ili imigracione vlasti ne odobre ulazak, tranzit ili dalji boravak putnika.
*Sve posledice gubitka ili kradje pasoša tokom putovanja, kao i troškove izdavanja nove putne isprave, snosi putnik.
*Refundiranje uplaćenog iznosa za putovanje koje nije realizovano zbog neispravne putne isprave nije moguće.
*Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava.
TRANSFERI OD/DO AERODROMA: po dolasku na aerodrom, na odredjenoj destinaciji sačekaće Vas predstavnik naseg ino-partnera , koji će Vas uputiti u autobus (mini bus, taxi) radi prevoza do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom prtljagu.
Vreme povratka iz hotela biće blagovremeno istaknuto u hotelu. Ukoliko ta informacija nije istaknuta, kontaktirajte predstavnika. Molimo Vas da budete na recepciji hotela 15 min pre zakazanog vremena. Vratite ključeve ( od sobe, sefa), proverite sva putna dokumenta i platite račune.

NAČINI PLAĆANJA ARANŽMANA:

30% prilikom rezervacije, ostatak od 70% najkasnije 10 dana pre putovanja

40% prilikom rezervacije, a ostatak od 60% u jednakim mesečnim ratama čekovima građana

PROGRAM PUTOVANJA:

1.dan BEOGRAD – HURGADA

Sastanak putnika na aerodromu “Nikola Tesla”, minimum 2 sata pre poletanja aviona, u holu za međunarodne polaske (proveriti 2 dana ranije tačno mesto sastanka i vreme poletanja aviona). Planirano vreme poletanja iz Beograda u 05:30h. Prevoz avionom (redovna linija na relaciji Beograd – Hurgada. Planirano vreme sletanja u 10:00h. Transfer do izabranog smeštaja. Smeštaj na bazi 6 noćenja u odabranom hotelu na bazi odabrane usluge.

2. –7.dan HURGADA

Slobodno vreme za kupanje, odmor, individualne aktivnosti, fakultativne izlete…

7 dan. Napuštanje smeštaja. Slobodno vreme do transfera na aerodrom.

8. dan HURGADA – BEOGRAD

Planirano vreme poletanja iz Hurgade 02:00h. Redovnom linijom do Beograda. Planirano vreme sletanja u Beograd u 04:30h. Kraj aranžmana.

PROGRAM PUTOVANJA:

1.dan BEOGRAD – HURGADA

Sastanak putnika na aerodromu “Nikola Tesla”, minimum 2 sata pre poletanja aviona, u holu za međunarodne polaske (proveriti 2 dana ranije tačno mesto sastanka i vreme poletanja aviona). Planirano vreme poletanja iz Beograda u 05:30h. Prevoz avionom avio kompanije Air Cairo (redovna linija na relaciji Beograd – Hurgada. Planirano vreme sletanja u 10:00h. Transfer do izabranog smeštaja. Smeštaj na bazi 13 noćenja u odabranom hotelu na bazi odabrane usluge.

2. –14.dan HURGADA

Slobodno vreme za kupanje, odmor, individualne aktivnosti, fakultativne izlete…

14 dan. Napuštanje smeštaja. Slobodno vreme do transfera na aerodrom.

15. dan HURGADA – BEOGRAD

Planirano vreme poletanja iz Hurgade 02:00h. Redovnom linijom do Beograda. Planirano vreme sletanja u Beograd u 04:30h. Kraj aranžmana.

NAPOMENE U VEZI FAKULTATIVNIH IZLETA I ULAZNICA:

POSTOJI MOGUĆNOST PROPUŠTANJA NEKOG OD OBROKA, PRILIKOM ODLASKA NA FAKULTATIVNE IZLETE. UKOLIKO HOTEL IMA MOGUĆNOST PRIPREME LANČ PAKETA, OBAVEZNO NARUČITI DAN RANIJE, KAO ZAMENU ZA OBROKE KOJI SE PROPUŠTAJU

PRILIKOM ODLASKA NA FAKULTATIVNE IZLETE. PRE POLASKA NA IZLET PODIĆI LANČ PAKET U HOTELU.

POSTOJI MOGUCNOST DA SE NEKI FAKULTATIVNI IZLETI NE REALIZUJU USLED NEDOVOLJNOG BROJA PRIJAVLJENIH PUTNIKA.

UKOLIKO DODJE DO POGORSANJA EPIDEMIOLOSKE SITUACIJE, MOZE DOCI DO ZATVARANJA POJEDINIH LOKALITETA O CEMU CETE BITI OBAVESTENI OD STRANE PREDSTAVNIKA NA DESTINACIJI.

Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cena se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije… Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti. Svu odgovornost prilikom izvođenja fakultativnih izleta snosi ino-partner ili lokalna agencija kod koje ste kupili izlet.

V A Ž N A N A P O M E N A:

Vreme poletanja aviona određuje avio kompanija u zavisnosti od raspoloživosti aviona. Postoji mogućnost pomeranja predviđenih vremena i to zavisi od avio kompanije.

U slučaju večernjih i noćnih letova postoji mogućnost da se ne stigne na predviđeni obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika, jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče.

Postoji mogućnost da se po dolasku u hotel dobije hladni obrok ili lanč paket (zavisi da li smeštajni objekat ima tu mogućnost).

NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:

Svaki hotel ima restoran. Svaka soba ima tuš/WC. Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi. Opis destinacija i smeštaja dostupan je u agenciji ili na web-stranici www.soleazur.rs

U hotelske sobe se ulazi prvog dana boravka od 14:00 časova (postoji mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 12:00 časova. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu , dužan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.

Opisi hotela su informativnog karaktera i preuzeti su sa web-stranica hotela. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru hotela organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od hotela

U većini hotela doručak se služi na bazi švedskog stola, a ručak i večera – klasično usluživanje, u zavisnosti od hotela, izbor između dva ili tri menija (piće nije uključeno u cenu). Uglavnom je zastupljena internacionalna kuhinja

U pojedinim smeštajnim objektima treći i četvrti krevet mogu biti pomoćni kreveti. Dimenzija i izgled pomoćnog ležaja zavise od hotela, može biti sofa na razvlačenje, ali je uglavnom kao klasičan krevet i organizator putovanja nema uticaj na to.

SMEŠTAJNE JEDINICE – SOBE SE DODELJUJU NA RECEPCIJI HOTELA. Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije hotela

Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj…)

Iako pojedini hoteli imaju svoje plaže, postoji mogućnost da se suncobrani i ležaljke doplaćuju

Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman , obavezno je navesti datum rođenja deteta koje se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.

Raspodelu soba vrši isključivo recepcija hotela.Svi vaši dodatni zahtevi i želje biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i realizaciju istih. Garantuje se samo usluga koja je naplaćena.

Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti , zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu meni-a,sto se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat.

Postoji mogucnost razlikovanja smestajnih jedinica u izgledu u okviru istog smestajnog objekta

ALL INCLUSIVE – SVE UKLJUČENO: Molimo Vas da prilikom potpisivanja ugovora, preuzmete i all inclusive koncept za vaš hotel – hoteli zadržavaju pravo promene ALL Inclusive koncepta tokom sezone i može se desiti da ne obaveste agenciju, tako da agencija ne može snositi odgovornost za naknadne izmene u konceptu usluge.

POMOĆNI KREVET: U najvećem broju objekata je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, što može značajno uticati na prostor u Vašoj sobi.

KLIMA UREĐAJ: Funkcionisanje klima uređaja zavisi od sezone i poslovne politike hotela.

Jačina signala Wi-Fi internet konekcije zavisi od kvaliteta signala koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekta odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi konekcije.

PREDSTAVNIK AGENCIJE– je obavezan da dočeka i isprati putnike i obilazi goste prema rasporedu koji se dostavlja putnicima po dolasku radi dodatnih informacija mogućih fakultativnih izleta ili eventualne pomoći ( usluge predstavnika ne podrazumevaju celodnevno ili svakodnevno prisustvo). U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste predstavnika na prvom info sastanku ili telefonom, prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije ( krađa, tuča, saobraćajna nezgoda,….) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da Vam pomogne u posredovanju između Vas i nadležnih organa.

NAPOMENE:

Proveriti 2 dana pre putovanja tačno mesto sastanka i vreme poletanja aviona

Jačina signala Wi-Fi internet konekcije zavisi od kvaliteta signala koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekta odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi konekcije

Na čarter letovima ne postoje klase sedišta, tako da nije moguće unapred rezervisati odredjeno sedište u avionu, već se to radi na aerodromu, prilikom čekiranja.

Prema medjunarodnim standardima, u slučajevima kašnjenja letova avio-kompanija preuzima brigu o putnicima.

Kompanija AirSrbija je glavni prevoznik putnika i agencija nije u mogučnosti da garantuje vreme polaska po kojem će čarter letovi biti realizovani. O tačnom vremenu putnik će biti obavešten najranije 48h u odnosu na vreme poletanja.

Besplatni prtljag – Putnik ima pravo na 1 besplatan prtljag maksimalne tezine 23kg kao i na rucni prtljag do 5kg (svaki kilogram preko dozvoljenog se dodatno naplaćuje od strane avio prevoznika).. Nije dozvoljeno imati u ručnom prtljagu oštre predmete (makaze, nož…) i tečnost preko 100 ml.

izgubljeni i zakasneli prtljag: Ukoliko Vam je prtljag izgubljen ili oštećen , po dolasku na aerodrom obavestite agenta avio-kompanije i predstavnika agencije Sole Azur (na aerodromu), koji će vam pomoći da popunite potrebne formulare. Za obeštećenje u slučaju oštećenja ili potpunog gubitka prtljaga , nadležan je avio prevoznik uz asistenciju agencije

Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti ( npr. dužine trajanja obilazaka, termina polazaka…)

Za sve informacije date usmenim ili elektronskim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja istaknut u prostorijama agencije

Organizator putovanja zadržava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. gužva na granicama, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak…)

Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja

Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cena se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije… Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti

Rok za prijavu uglavnom zavisi od popunjenosti. Preporuka je da se raspitate o aranžmanu minimum 4 – 8 nedelja pre početka aranžmana.

Putnici su dužni da provere važnost svojih pasoša pre početka putovanja ( važnost pasoša min. 6 meseci od trenutka povratka sa destinacije).

Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sami da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave

Preporuka je, da se putnici sa novim crvenim pasošima, informišu o uslovima ulaska u zemlje Evropske unije (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju …) na web-stranici Delegacije Evropske unije u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz u zemlju.

Aranžman je rađen na bazi od minimum 120 prijavljenih putnika i usled nedovoljnog broja putnika organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre termina polaska.

Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja I NAPOMENE (koje su sastavni deo ovog programa). Organizator putovanja je Turistička agencija Sole Azur, licenca OTP br. 176/2020 kategorija A35. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja Turističke agencije Sole Azur uskladjeni sa Yuta standardom i Zakonom o turizmu i NAPOMENE. Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima.