
Ali Baba Palace **** Egipat • Hurgada • Hurgada
Informacije
Ali Baba Palace **** je luksuzni hotel sa 4* otvoren 2001.godine na 120 000m2. Nalazi se 15 kilometra od centra Hurgade i 8 kilometara od aerodroma, južno ka Safagi. Smeštaj: Hotel raspolaže sa 654 standardne sobe, od kojih sve imaju klimu, SAT TV, mini frižider, sef, balkon.Sadržaj:Gostima hotela su na raspolaganju najveći otvoreni bazen u Hurgadi (2700 m2), zatvoreni bazen, dečiji bazen koji se greje, igralište, glavni restoran, italijanski restoran, orijentalni restoran, 5 barova (na plaži, pored bazena, u lobiju), fitnes centar, 2 teniska terena, minigolf, odbojka na plaži, stoni tenis, mini klub za decu, kuglanje, klizanje, sauna, sobe za masažu, đakuzi, parno kupatilo, centar za sportove na vodi. Usluga: All inclusive, sve uključeno prema hotelskim pravilima.
CENOVNIK BR 1 6 NOĆI/8 DANA - po osobi u evrima JEDINSTVENA CENA ARANŽMANA - avionski prevoz+smeštaj+takse+ transfer
Period boravka | 30.01. 06.02. | 06.02. 13.02. | 13.02. 20.02. | 20.02. 27.02. | 27.02. 06.03. | 06.03. 13.03. | 13.03. 20.03. | 20.03. 27.03. |
Broj noćenja | 6n/8d | 6n/8d | 6n/8d | 6n/8d | 6n/8d | 6n/8d | 6n/8d | 6n/8d |
Standard soba 1/2 | 459 | 459 | 459 | 459 | 459 | 459 | 459 | 459 |
Standard soba 1/1 | 499 | 499 | 499 | 499 | 499 | 499 | 499 | 499 |
III odrasla osoba | 459 | 459 | 459 | 459 | 459 | 459 | 459 | 459 |
I dete (0 - 2 god) II dete (0-2 god) | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 |
I dete (2-14 god) II dete (2 -7 god) | 299 | 299 | 299 | 299 | 299 | 299 | 299 | 299 |
II dete (7-14 god) | 385 | 385 | 385 | 385 | 385 | 385 | 385 | 385 |
U standardnoj sobi max 2 odraslih + 2 deteta ili 3 odrasle osobe
CENOVNIK BR 2 13 NOĆI/15 DANA - po osobi u evrima JEDINSTVENA CENA ARANŽMANA - avionski prevoz+smeštaj+takse+ transfer
Period boravka | 30.01. 13.02. | 06.02. 20.02. | 13.02. 27.02. | 20.02. 06.03. | 27.02. 13.03. | 06.03. 20.03. | 13.03. 27.03. |
Broj noćenja | 13n/15d | 13n/15d | 13n/15d | 13n/15d | 13n/15d | 13n/15d | 13n/15d |
Standard soba 1/2 | 599 | 599 | 599 | 599 | 599 | 599 | 599 |
Standard soba 1/1 | 725 | 725 | 725 | 725 | 725 | 725 | 725 |
III odrasla osoba | 565 | 565 | 565 | 565 | 565 | 565 | 565 |
I dete (0 - 2 god) II dete (0-2 god) | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 |
I dete (2-14 god) II dete (2 -7 god) | 299 | 299 | 299 | 299 | 299 | 299 | 299 |
II dete (7-14 god) | 455 | 455 | 455 | 455 | 455 | 455 | 455 |
U standardnoj sobi max 2 odraslih + 2 deteta ili 3 odraslih
JEDINSTVENA CENA ARANŽMANA OBUHVATA:
NAČINI PLAĆANJA ARANŽMANA:
30% prilikom rezervacije, ostatak od 70% najkasnije 10 dana pre putovanja
40% prilikom rezervacije, a ostatak od 60% u jednakim mesečnim ratama čekovima građana
NAPOMENE U VEZI FAKULTATIVNIH IZLETA I ULAZNICA:
POSTOJI MOGUĆNOST PROPUŠTANJA NEKOG OD OBROKA, PRILIKOM ODLASKA NA FAKULTATIVNE IZLETE. UKOLIKO HOTEL IMA MOGUĆNOST PRIPREME LANČ PAKETA, OBAVEZNO NARUČITI DAN RANIJE, KAO ZAMENU ZA OBROKE KOJI SE PROPUŠTAJU
PRILIKOM ODLASKA NA FAKULTATIVNE IZLETE. PRE POLASKA NA IZLET PODIĆI LANČ PAKET U HOTELU.
POSTOJI MOGUCNOST DA SE NEKI FAKULTATIVNI IZLETI NE REALIZUJU USLED NEDOVOLJNOG BROJA PRIJAVLJENIH PUTNIKA.
UKOLIKO DODJE DO POGORSANJA EPIDEMIOLOSKE SITUACIJE, MOZE DOCI DO ZATVARANJA POJEDINIH LOKALITETA O CEMU CETE BITI OBAVESTENI OD STRANE PREDSTAVNIKA NA DESTINACIJI.
Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cena se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije… Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti. Svu odgovornost prilikom izvođenja fakultativnih izleta snosi ino-partner ili lokalna agencija kod koje ste kupili izlet.
V A Ž N A N A P O M E N A:
Vreme poletanja aviona određuje avio kompanija u zavisnosti od raspoloživosti aviona. Postoji mogućnost pomeranja predviđenih vremena i to zavisi od avio kompanije.
U slučaju večernjih i noćnih letova postoji mogućnost da se ne stigne na predviđeni obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika, jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče.
Postoji mogućnost da se po dolasku u hotel dobije hladni obrok ili lanč paket (zavisi da li smeštajni objekat ima tu mogućnost).
NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:
Svaki hotel ima restoran. Svaka soba ima tuš/WC. Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi. Opis destinacija i smeštaja dostupan je u agenciji ili na web-stranici www.soleazur.rs
U hotelske sobe se ulazi prvog dana boravka od 14:00 časova (postoji mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 12:00 časova. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu , dužan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.
Opisi hotela su informativnog karaktera i preuzeti su sa web-stranica hotela. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru hotela organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od hotela
U većini hotela doručak se služi na bazi švedskog stola, a ručak i večera – klasično usluživanje, u zavisnosti od hotela, izbor između dva ili tri menija (piće nije uključeno u cenu). Uglavnom je zastupljena internacionalna kuhinja
U pojedinim smeštajnim objektima treći i četvrti krevet mogu biti pomoćni kreveti. Dimenzija i izgled pomoćnog ležaja zavise od hotela, može biti sofa na razvlačenje, ali je uglavnom kao klasičan krevet i organizator putovanja nema uticaj na to.
SMEŠTAJNE JEDINICE – SOBE SE DODELJUJU NA RECEPCIJI HOTELA. Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije hotela
Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj…)
Iako pojedini hoteli imaju svoje plaže, postoji mogućnost da se suncobrani i ležaljke doplaćuju
Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman , obavezno je navesti datum rođenja deteta koje se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
Raspodelu soba vrši isključivo recepcija hotela.Svi vaši dodatni zahtevi i želje biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i realizaciju istih. Garantuje se samo usluga koja je naplaćena.
Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti , zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu meni-a,sto se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat.
Postoji mogucnost razlikovanja smestajnih jedinica u izgledu u okviru istog smestajnog objekta
ALL INCLUSIVE – SVE UKLJUČENO: Molimo Vas da prilikom potpisivanja ugovora, preuzmete i all inclusive koncept za vaš hotel – hoteli zadržavaju pravo promene ALL Inclusive koncepta tokom sezone i može se desiti da ne obaveste agenciju, tako da agencija ne može snositi odgovornost za naknadne izmene u konceptu usluge.
POMOĆNI KREVET: U najvećem broju objekata je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, što može značajno uticati na prostor u Vašoj sobi.
KLIMA UREĐAJ: Funkcionisanje klima uređaja zavisi od sezone i poslovne politike hotela.
Jačina signala Wi-Fi internet konekcije zavisi od kvaliteta signala koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekta odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi konekcije.
PREDSTAVNIK AGENCIJE– je obavezan da dočeka i isprati putnike i obilazi goste prema rasporedu koji se dostavlja putnicima po dolasku radi dodatnih informacija mogućih fakultativnih izleta ili eventualne pomoći ( usluge predstavnika ne podrazumevaju celodnevno ili svakodnevno prisustvo). U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste predstavnika na prvom info sastanku ili telefonom, prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije ( krađa, tuča, saobraćajna nezgoda,….) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da Vam pomogne u posredovanju između Vas i nadležnih organa.
NAPOMENE:
Proveriti 2 dana pre putovanja tačno mesto sastanka i vreme poletanja aviona
Jačina signala Wi-Fi internet konekcije zavisi od kvaliteta signala koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekta odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi konekcije
Na čarter letovima ne postoje klase sedišta, tako da nije moguće unapred rezervisati odredjeno sedište u avionu, već se to radi na aerodromu, prilikom čekiranja.
Prema medjunarodnim standardima, u slučajevima kašnjenja letova avio-kompanija preuzima brigu o putnicima.
Kompanija AirSrbija je glavni prevoznik putnika i agencija nije u mogučnosti da garantuje vreme polaska po kojem će čarter letovi biti realizovani. O tačnom vremenu putnik će biti obavešten najranije 48h u odnosu na vreme poletanja.
Besplatni prtljag – Putnik ima pravo na 1 besplatan prtljag maksimalne tezine 23kg kao i na rucni prtljag do 5kg (svaki kilogram preko dozvoljenog se dodatno naplaćuje od strane avio prevoznika).. Nije dozvoljeno imati u ručnom prtljagu oštre predmete (makaze, nož…) i tečnost preko 100 ml.
izgubljeni i zakasneli prtljag: Ukoliko Vam je prtljag izgubljen ili oštećen , po dolasku na aerodrom obavestite agenta avio-kompanije i predstavnika agencije Sole Azur (na aerodromu), koji će vam pomoći da popunite potrebne formulare. Za obeštećenje u slučaju oštećenja ili potpunog gubitka prtljaga , nadležan je avio prevoznik uz asistenciju agencije
Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti ( npr. dužine trajanja obilazaka, termina polazaka…)
Za sve informacije date usmenim ili elektronskim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja istaknut u prostorijama agencije
Organizator putovanja zadržava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. gužva na granicama, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak…)
Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja
Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cena se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije… Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti
Rok za prijavu uglavnom zavisi od popunjenosti. Preporuka je da se raspitate o aranžmanu minimum 4 – 8 nedelja pre početka aranžmana.
Putnici su dužni da provere važnost svojih pasoša pre početka putovanja ( važnost pasoša min. 6 meseci od trenutka povratka sa destinacije).
Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sami da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave
Preporuka je, da se putnici sa novim crvenim pasošima, informišu o uslovima ulaska u zemlje Evropske unije (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju …) na web-stranici Delegacije Evropske unije u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz u zemlju.
Aranžman je rađen na bazi od minimum 120 prijavljenih putnika i usled nedovoljnog broja putnika organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre termina polaska.
Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja I NAPOMENE (koje su sastavni deo ovog programa). Organizator putovanja je Turistička agencija Sole Azur, licenca OTP br. 176/2020 kategorija A35. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja Turističke agencije Sole Azur uskladjeni sa Yuta standardom i Zakonom o turizmu i NAPOMENE. Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima.
Aranžmani Hurgada

SEA GULL**** Hurgada
Hurgada